Asistent/ka vedení firmy
Jsme rodinná firma s více než 35letou tradicí na českém trhu. Tvoříme tým lidí napříč generacemi, kteří svou práci vykonávají s nasazením a chutí neustále se rozvíjet. Jsme NÁBYTEK MIKULÍK. Máte organizovaný přístup k práci, schopnost efektivně řešit úkoly a zároveň jste týmový hráč? Pak hledáme právě vás do našeho týmu na pozici ASISTENT/KA VEDENÍ FIRMY.
Vaší náplní práce bude:
- Administrativní práce a obchodní korespondence.
- Zpracování a odesílání poštovních zásilek a balíčků (včetně online služeb).
- Vedení pokladní knihy, vydávání záloh na mzdy.
- Správa datových schránek.
- Příprava ročních účetních přehledů pro účetní.
- Archivace firemní dokumentace.
- Pořizování zápisů z porad.
- Zajišťování kancelářských a hygienických potřeb, běžné nákupy.
- Zpracování přijatých faktur a závazků (např. vratky, pokuty apod.) v programu POHODA.
- Spolupráce při organizaci obchodních akcí a jejich analýzy.
- Podpora při realizaci dotačních projektů napříč firmou.
- Pravá ruka našeho vedení.
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
- Příjemné a profesionální vystupování při osobní, telefonické i písemné komunikaci.
- Dobrou znalost MS Office a Google Workspace.
- Organizační schopnosti, spolehlivost a efektivitu.
- Znalost programu POHODA výhodou nikoli podmínkou.
- Aktivní využívání AI.
- Ochotu učit se novým věcem, proaktivní přístup.
- Aktivní řidičský průkaz skupiny B (výjezdy po okolí jsou součástí práce).
Nabízíme:
- Odpovídající mzdové ohodnocení.
- Stravenkový paušál.
- Věrnostní benefity a firemní akce.
- Zaškolení a profesní rozvoj.
- Přátelský kolektiv.
- Zázemí stabilní rodinné firmy.
Místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice
Termín nástupu: dle dohody, možný ihned
Typ pracovního poměru: HPP, plný úvazek
Pracovní doba: 7:00–15:30
Ozveme se Vám obratem.
