Asistent/ka vedení firmy

Jsme rodinná firma s více než 35letou tradicí na českém trhu. Tvoříme tým lidí napříč generacemi, kteří svou práci vykonávají s nasazením a chutí neustále se rozvíjet. Jsme NÁBYTEK MIKULÍK. Máte organizovaný přístup k práci, schopnost efektivně řešit úkoly a zároveň jste týmový hráč? Pak hledáme právě vás do našeho týmu na pozici ASISTENT/KA VEDENÍ FIRMY.

 Vaší náplní práce bude:

  • Administrativní práce a obchodní korespondence.
  • Zpracování a odesílání poštovních zásilek a balíčků (včetně online služeb).
  • Vedení pokladní knihy, vydávání záloh na mzdy.
  • Správa datových schránek.
  • Příprava ročních účetních přehledů pro účetní.
  • Archivace firemní dokumentace.
  • Pořizování zápisů z porad.
  • Zajišťování kancelářských a hygienických potřeb, běžné nákupy.
  • Zpracování přijatých faktur a závazků (např. vratky, pokuty apod.) v programu POHODA.
  • Spolupráce při organizaci obchodních akcí a jejich analýzy.
  • Podpora při realizaci dotačních projektů napříč firmou.
  • Pravá ruka našeho vedení.

 Požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
  • Příjemné a profesionální vystupování při osobní, telefonické i písemné komunikaci.
  • Dobrou znalost MS Office a Google Workspace.
  • Organizační schopnosti, spolehlivost a efektivitu.
  • Znalost programu POHODA výhodou nikoli podmínkou.
  • Aktivní využívání AI.
  • Ochotu učit se novým věcem, proaktivní přístup.
  • Aktivní řidičský průkaz skupiny B (výjezdy po okolí jsou součástí práce).

 Nabízíme:

  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Stravenkový paušál.
  • Věrnostní benefity a firemní akce.
  • Zaškolení a profesní rozvoj.
  • Přátelský kolektiv.
  • Zázemí stabilní rodinné firmy.

Místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice
Termín nástupu: dle dohody, možný ihned
Typ pracovního poměru: HPP, plný úvazek
Pracovní doba: 7:00–15:30

Ozveme se Vám obratem.